תפריט נגיש
 

איפיון אתר – 5 שאלות בסיסיות

כגולש "עיסקי”, המטרה המוצהרת שלנו תהיה למקסם את הפעילות הכלכלית של העסק, באופן וירטואלי. נוכל לבחור לעשות זאת באמצעות הקמת אתר תדמית, אתר מכירות , אתר קטלוגי או בלוג מסקרן ומגרה.


איפיון אתר – 5 שאלות בסיסיות

 

בעשור האחרון, רובנו ככולנו העתקנו את כתובת המגורים שלנו לסביבת האינטרנט.

ברשת המקוונת יש לנו מענה כמעט להכל. אם כבעלי עסקים, או אם בתור גולשים אנונימיים המחפשים מענה לאינפורמציה מסויימת, לפעילות תרבות ופנאי, ליצירת קשרים חברתיים ועוד.

 

כגולש "עיסקי”, המטרה המוצהרת שלנו תהיה למקסם את הפעילות הכלכלית של העסק, באופן וירטואלי. נוכל לבחור לעשות זאת באמצעות הקמת אתר תדמית, אתר מכירות , אתר קטלוגי או בלוג מסקרן ומגרה.

 

בכדי לכוון לסוג האתר אותו אנו מעוניינים להקים, כמו כל דבר שנגמר בטוב ומתחיל בתכנון נכון ומדוקדק, אנחנו צריכים להתיישב לשרטט את האתר העתידי שלנו. לעשות יישור קו בין המטרות העיסקיות, היכולות הטכנולוגיות של פלטפורמת האתר וההתנהגות של הגולשים העתידיים שלנו.

 

בפועל, איך עושים את זה?

ובכן, אנחנו מעבר להיותנו מעצבי ווב ואנשי קוד, רכשנו לעצמינו מיומנויות של אדריכל זקן. אדריכל שיודע לתכנן היטב לפני שהוא בונה. אדריכל שיודע לתת מקום של כבוד לאופי וצרכי הפרוייקט אותו הוא עומד להקים וככאלה אנחנו רוצים לחלוק איתכם חמש שאלות בסיסיות המרכיבות את שלב האיפיון של האתר. לשתף אתכם באופן בו אנחנו בוחרים לעבוד.

 

  1. מי אתם? – הגדירו במשפט אחד את מטרת העסק, השרות אותו אתם מבטיחים ללקוחות שלכם. בבניית משפט המיתוג שימו לנגד עיניכם את דמותו של הלקוח הפוטנציאלי, את אותו האחד שזקוק לשרות שלכם.

  2. מהי מטרת האתר? - אתם רוצים אתר, בזה אין ספק. שאלו את עצמכם לאיזה שימוש אתם מקימים אותו. האם בכדי לייצר חלון ראווה תדמיתי לעסק / לתת מידע אינפורמטיבי על הפעילות שלכם / למכור מוצרים / ליצור פלטפורמה חברתית עבור הקליינטים שלכם / כל האפשרויות נכונות? אם כן אנחנו צפויים להתערב ולעשות לכם קצת סדר.

  3. מי הם הגולשים שלכם? – הסירו את מעטה האנונימיות של הגולשים האופציונליים. ציירו להם דיוקן מדוייק, קווי אופי, הרגלי צריכה. נסו להיכנס לנעליהם ומשם הגדיר מה הייתם מצפים מהאתר. ובכלל, כיצד "נלכדו" אותם גולשים באתר שלכם – הם צפויים להישלח לשם במכוון? להגיע באופן מקרי?

  4. אתם מכירים מספיק את המתחרים שפועלים במקביל לכם? – שכנים זה דבר טוב ואפילו טוב מאוד, אבל לא כשהם עשויים לפתוח את הדלת ולכבוש את ליבם של האורחים שהזמנם - של הגולשים. אל תחששו, היכנסו לתוך הקרביים של אתרי המתחרים, לימדו דרכם את הדברים שמומלץ ליישם אצלכם באתר ואת הטעויות שעליהם אין לחזור.

  5. מהו סוג התוכן באתר שתבחרו להציג? – סוף כל סוף האתר אינו מכיל דולרים, הוא מאכסן תוכן, תוכן ושוב תוכן. תוכן בכל צורה שהיא – טקסט, תמונות, ווידאו. בכדי להגיש את התוכן בצורה מזמינה, בידקו מהו סוג התוכן, הכמות ומהי הדרך בה מומלץ להציג אותו כך שישיג את מטרתו.

 

התשובות אותן תשיגו לעצמכם, הם שיהוו את היסודות הראשוניים עליהם ניצוק את העיצוב והטכנולוגיה שלנו – שתוביל את האתר שלכם קדימה.

השאר תגובה

בין אם תרצו להקים אתר חדש, לשדרג אתר קיים, או לבחון איך לקבל פניות מהאיטרנט, נשמח לעזור
 

ואהבת לרעך כמוך אהבת?
הוסף לאתרך